Odkryj pierwszą funkcjonalność

FORMULARZ REJESTRACYJNY

za darmo!

Jeżeli potrzebujesz:

  1. Zbudować listę uczestników wydarzenia.
  2. Zebrać dane dotyczące ich preferencji.
  3. Stworzyć dedykowany formularz rejestracyjny.
  4. Sortować różne dane w jednej bazie.
  5. Wyeksportować je do Excel.

Stwórz własny FORMULARZ REJESTRACYJNY i wyślij link do uczestników!

Jak to zrobić? Wystarczy 7 kroków:

  1. Poproś o dostęp
  2. Aktywuj konto
  3. Utwórz swój event na app.eventUI.pl
  4. Stwórz własny formularz
  5. Prześlij uczestnikom link do formularza
  6. Zrób sobie kawę … i czekaj aż uczestnicy odeślą wypełniony formularz
  7. Zebrane informacje czekać będą na Ciebie pod Twoim eventem na platformie app.eventUI

organizuj eventy efektywnie

Jesteśmy event managerami dla których organizacja eventów to nie praca, a styl życia. Zawsze szukamy skutecznych rozwiązań optymalizujących czas i budżet jednocześnie pozwalających profesjonalnie i z dużą satysfakcją realizować powierzone nam zadania. Oddajemy do Waszej dyspozycji narzędzie do kompleksowej organizacji wydarzeń, które powstało z doświadczenia eventowych i informatycznych praktyków.

Czy wiesz, że… nazwa EventUI to skrót od Event User Interface? Najważniejsza jest dla nas wygoda Użytkownika i intuicyjność narzędzia, które przekazujemy.

Szanuj ludzi i czas, aby mogli wykorzystać go tak, jak chcą.

Co nas wyróżnia?

Naszym celem jest rozwijanie kompleksowego i intuicyjnego narzędzia do organizacji eventów. Platforma EventUI pozwala efektywnie organizować wydarzenia wykonując najbardziej czasochłonne i powtarzalne procesy związane z przygotowaniem, zarządzaniem i analizą eventu.

Stworzyliśmy narzędzie, które wykonuje pracę event managera w wielu obszarach, m.in.:

  • Przeprowadzi proces rejestracji uczestników
  • Stworzy i wydrukuje identyfikatory
  • Będzie komunikować się z uczestnikami za pomocą maili i SMS
  • Umożliwi dokonywanie rezerwacji i zakupów
  • Obsłuży płatności
  • Wystawi faktury
  • Pomoże przygotować raporty i statystyki
  • Landing Page stworzony na platformie będzie źródłem informacji o wydarzeniu, a jego uczestnik będzie miał możliwość monitorowania swoich zakupów i rezerwacji.

Zobacz jak w 7 prostych krokach zgromadzisz, uporządkujesz i stworzysz podstawowe elementy wydarzenia na platformie EventUI, aby łatwiej było zarządzać wydarzeniem.

krok 1 Informacje podstawowe

Informacje podstawowe

Na początek gromadzisz i zapisujesz wszystkie podstawowe informacje o evencie.

EventUI zapewnia:

  • szybki i stały dostęp
  • precyzyjnie uzupełnione dane dzięki gotowym formularzom
  • zebranie najważniejszych informacji w jednym miejscu
  • możliwość sprawnego przekazania założeń kolejnym event managerom
  • automatyczne uzupełnianie danych

krok 2 Elementy eventu

Informacje podstawowe

Każde wydarzenie ma swoją specyfikę, ale jest kilka niezmiennych elementów, które składają się na event. Tutaj przygotujesz agendę, informacje o prelegentach, opisy atrakcji, zamieścisz mapę targów, dostępne hotele itp.

EventUI zapewnia:

  • możliwość zebrania dowolnych informacji od uczestników
  • dostęp do wszystkich danych oraz ich sortowanie i filtrowanie
  • szybką modyfikację lub korektę

krok 3 System rejestracji

Informacje podstawowe

Aby zebrać unikalne dane od uczestników tutaj stworzysz dedykowany formularz rejestracji lub skorzystasz z istniejącego.

EventUI zapewnia:

  • możliwość zebrania dowolnych informacji od uczestników
  • dostęp do wszystkich danych oraz ich sortowanie i filtrowanie
  • szybką modyfikację lub korektę

krok 4 System zakupów i rezerwacji

Informacje podstawowe

Jeżeli potrzebujesz umożliwić uczestnikom dokonywanie zakupów: biletów, powierzchni wystawienniczych, wyposażenia stoisk, hoteli, udziału w wydarzeniach płatnych itp. to moduł zakupów i rezerwacji pozwoli sprzedawać i rezerwować.

EventUI zapewnia:

  • miejsce na stronie wydarzenia gdzie Uczestnik dokona zakupów w dowolnym czasie
  • możliwość dokonywania płatności w różnych formach
  • automatyczne wystawianie faktur oraz ich wysyłkę 
  • możliwość rezerwacji lub zapisów na każdy element wydarzenia 

krok 5 Strona WWW

Informacje podstawowe

Wybierzesz jeden z szablonów strony wydarzenia, spersonlizujesz go wykorzystując dane wprowadzane w krokach od 1 do 4, dodasz własne zdjęcia i grafiki i strona będzie gotowa!

EventUI zapewnia:

  • intuicyjne tworzenie strony www wydarzenia w oparciu o wybrany szablon 
  • możliwość wykorzystania własnej grafiki, zdjęć i logotypów
  • wykorzystanie własnej domeny
  • stałą możliwość aktualizacji strony www
  • szybki i intuicyjny proces tworzenia 

krok 6 Komunikacja z uczestnikami

Informacje podstawowe

Zaplanujesz i przeprowadzisz komunikację z uczestnikami poprzez indywidualne lub przygotowane treści wiadomości z możliwością wysyłania do różnie zdefiniowanych grup odbiorców.

EventUI zapewnia:

  • Przygotowane treści mailingu i wiadomości SMS
  • Możliwość samodzielnego stworzenia treści
  • Zaplanowanie terminów wysłania wiadomości
  • Wysłanie informacji

krok 7 I czas na kawę…

Informacje podstawowe

Ty pijesz kawę, a…

EventUI pracuje 🙂

Plan Free

€0

  • rejestracja uczestników
  • eksport danych do plików XLS
  • zgodność z procedurami RODO

Plan Gold

€100

za miesiąc

  • rejestracja uczestników
  • eksport danych do plików XLS
  • zgodność z procedurami RODO
  • formularze ankiet
  • mailings
  • wysyłanie wiadomości SMS – do 200 os.
  • funkcje na żądanie (płatne 1000€ za wydarzenie):
    • kreator strony www
    • e-bilet
    • płatności

Nadchodzące funkcjonalności (Marzec 2023)
  • identyfikatory – projekt i druk
  • zaproszenia – projekt i druk
  • personalizowane kody QR

Nadchodzące funkcjonalności (Marzec 2023 płatne 1000€ za event)
  • rezerwacje produktów, usług, hoteli
  • zakwaterowanie – rezerwacja i zakup
  • obsługa zakupów
  • automatyczne generowanie faktur
  • automatyczna wysyłka faktur
  • streaming
  • interaktywna mapa
  • raporty

Plan Platinum

€4000

za miesiąc

Dostępne od Marzec 2023
  • rejestracja uczestników
  • kreator strony www 
  • eksport danych do plików XLS
  • raporty
  • identyfikatory - projekt i druk
  • zaproszenia - projekt i druk
  • personalizowane kody QR
  • automatyczne tworzenie baz danych
  • e-bilety
  • rezerwacje produktów, usług, hoteli
  • dokonywanie zakupów
  • zakwaterowanie - rezerwacja i zakup
  • obsługa płatności
  • automatyczne generowanie faktur
  • automatyczna wysyłka faktur
  • mailingi
  • wysyłanie wiadomości SMS - do 10 000
  • formularze ankiet
  • streaming
  • interaktywna mapa

Jeśli potrzebujesz innej opcji, skontaktuj się z nami, przygotujemy ofertę specjalnie dla Ciebie